S
2018-2019 GÜZ YARIYILI KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ DUYURUSU
ÖĞRENCİ DUYURUSU
1- 2018-2019 Öğretim yılı Güz Dönemi Ders Seçimleri 17Eylül 2018 – 21 Eylül 2018 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır.
2- Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır.
3- a) 2018 YKS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan öğrencilerimiz ile öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan Öğrenci Bilgi Sistemine girip ders seçimlerini yaparak kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler.
b) İkinci Öğretim ve Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri ile öğrenim süresini aşan Birinci Öğretim öğrencilerinin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini ING Bank’ın herhangi bir şubesine elden veya elektronik ortamda yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi sorunlular hesabına yatırmış iseniz, biriminiz öğrenci işleri bürosuna makbuzunuzu işletiniz.)
İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için:
a) İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak “http://www.trakya.edu.tr”adresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya “http://obs.trakya.edu.tr”internet adresini doğrudan kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş”ekranı gelecektir.
b) Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız”ibaresinin altındaki “Giriş”tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş”tuşuna tıklayınız.
c) Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma”seçeneğinden “Kayıt Yenileme”işlemini seçiniz.
d) Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler”yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler”alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.
e) Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim Dersleri Ekle”tuşuna basarak tek tek ekleyiniz.
Alan dışı ders seçimlerinde Normal öğretim Öğrencileri derslerin yanında (N.Ö.), İkinci Öğretim Öğrencileri dersin yanında (İ.Ö.)yazan dersleri seçecektir.
f) Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.
Alttan dersler kesilemez (Seçmeli dersler hariç).
g) Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir.
h) Konu ile ilgili sorularınızı birimimizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.
i) Öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini yatırmış olan ara sınıf öğrencilerimizin, dekontlarını 27Eylül 2018 tarihine kadar öğrenci işleri bürosuna teslim etmeleri gerekmektedir.
Öğrenci işleri iletişim; 0284 226 12 18 Dâhili (1019)
(1029)
(1039)
(1046)
Bu içerik 14.09.2018 tarihinde yayınlandı ve toplam 2048 kez okundu.