2020-2021 BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME İŞLEMLERİ ÖĞRENCİ DUYURUSU

1-  2020-2021 Eğitim Öğretim yılı Bahar Dönemi Ders Seçimleri 22-26 Şubat 2021 tarihleri arasında internet üzerinden elektronik ortamda gerçekleştirilecektir. Elektronik ortam dışında kayıt yenileme işlemi yapılmayacaktır. 

2-  Ders seçim işlemi için ayrılmış olan süre kesinlikle uzatılmayacaktır. 

3-   a) 2020 YKS sonucunda Üniversitemiz Birinci Öğretim programlarına yeni kayıt yapan öğrencilerimiz  ile   öğrenim süresini aşmayan Birinci Öğretim öğrencilerimiz doğrudan Öğrenci    Bilgi    Sistemine             girip   ders   seçimlerini   yaparak kayıt   yenileme işlemlerini gerçekleştirebilirler. 

b) İkinci Öğretim ve Uzaktan Öğretim (yeni kayıt dahil) öğrencileri, öğrenim süresini aşan Birinci Öğretim öğrencileri, yurt dışından öğrenci kabulü (kendi imkanı) ile öğrenim gören öğrencilerin yukarıda belirtilen tarihler içinde kayıt yenileme işlemlerini yapabilmeleri için ilk önce öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretini ING Bank’ın Türkiye’deki herhangi bir şubesine elden veya internet bankacılığı ile yatırmaları gerekmektedir. (Eğer öğrenci katkı payı veya öğrenim ücretinizi yanlışlıkla farklı bir hesaba yatırmış iseniz, öğrenci bilgi sisteminde kayıt yenileme işlemi ile ilgili ekran açılmayacaktır.) 

İnternetten Kayıt Yenileme İşlemi için: 

a)  İnternet’e bağlı herhangi bir bilgisayardan yararlanarak https://www.trakya.edu.tradresinde bulunan “Öğrenci” menüsü altındaki “Öğrenci Bilgi Sistemi” ne girebilir veya https://obs.trakya.edu.tr”     internet    adresini doğrudan     kullanabilirsiniz. Karşınıza “Sisteme Giriş” ekranı gelecektir. 

b)  Ekranın sol tarafında bulunan “Şifre gerektiren işlemler için lütfen sisteme giriş yapınız” ibaresinin altındaki “Giriş” tuşuna basınız. Açılan pencereye öğrenci no ve şifrenizi yazıp, “Giriş” tuşuna tıklayınız. 

c)  Sol bölümde yer alan “Kayıtlanma” seçeneğinden “Kayıt Yenileme” işlemini seçiniz. 

d)  Açılan ekranın üst kısmında “Alabileceğim Dersler”, onun altında ise “Seçtiğim Dersler” yer almaktadır. Eğer geçmiş yıllardan başarısız olduğunuz dersler var ise bu dersler “Seçtiğim Dersler” alanında önceden seçilmiş olarak gelecektir.

 

e)    Yeni dönemde almak istediğiniz dersleri üzerine tıklayarak seçiniz ve “+Seçtiğim

Dersleri Ekle” tuşuna basarak tek tek ekleyiniz. 

f)  Alttan almak zorunda olduğunuz ve yeni seçtiğiniz dersler, “Seçtiğim Dersler” alanında yer almaktadır. Son kontrollerinizi yaptıktan sonra “Seçimlerimi Kaydet” tuşuna basarak ders seçme işlemini sonlandırabilirsiniz.

Alttan dersler kesilemez (Seçmeli dersler hariç).

 g)  Danışmanınız bu sürece onay verinceye kadar, seçilmiş olan dersler üzerinde değişiklik yapılabilmektedir. 

h)  Konu ile ilgili sorularınızı biriminizde bulunan öğrenci işleri bürosuna iletebilirsiniz.

 

Öğrenci işleri iletişim; 0284 226 12 18 Dâhili  (1019)

                                                                      (1029)

                                                                      (1039) 

                                                                      (1046)




Bu içerik 17.02.2021 tarihinde yayınlandı ve toplam 1251 kez okundu.