2023-2024 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI MERKEZİ YERLEŞTİRME PUANI (EK MADDE 1) İLE YATAY GEÇİŞ BAŞVURULARI

2023-2024 Eğitim Öğretim Yılı için Üniversitemiz birimlerine Ek Madde 1 (Merkezi Yerleştirme Puanı) ile yatay geçiş başvurularının Yatay Geçiş Başvuru ve Değerlendirme Takvimi’nde  belirlenen tarihler içerisinde istenilen bilgi ve belgeler ile birlikte başvuru yapılması gerekmektedir.

2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı yatay geçiş kontenjanları için başvurular 01.08.2023 tarihinde başlayacak olup öğrencilerimizin aşağıda istenen belgeler ile birlikte 15.08.2023 tarihine kadar fakültemize başvurmaları gerekmektedir. Başvurular 25.08.2023 tarihine kadar değerlendirilecek olup sonuçlar 28.08.2023 tarihinde fakültemiz internet sayfamızdan açıklanacaktır.

ÖSYM kılavuzunda yer alan programlara ait öğrenci kontenjanların % 30'unu geçmeyecek kadar kontenjan bulunmaktadır.

Yatay Geçiş Başvuru ve Yerleştirme Takvimi için Tıklayınız

Ek-Madde 1 Karar Metni ve Başvuru Şartları için Tıklayınız

Taban Puanları için Tıklayınız


Başvuru İçin İstenen Belgeler:

1)      EK-1 MADDE (MERKEZİ PUAN) YATAY GEÇİŞ DİLEKÇESİ İÇİN TIKLAYINIZ.


2)      ÖSYS Yerleştirme Sonuç Belgesi ve YKS Sonuç Belgesi

3)      Öğrenci Not Belgesi (Transkript) (Aslı)

4)      Disiplin Cezası Almadığına İlişkin Belge (Aslı)

5)      Öğrenci Belgesi (Aslı)

6)      Ders Planı ve Ders İçeriği (Geçtiğiniz derslerin ders içeriklerin olması yeterlidir.)

7)      Daha Önce Ek.1. Maddeden Yatay Geçiş Yapmadığına Ve Yatay Geçiş Yapmasında Sakınca Olmadığına dair belge (diğer belgelerde belirtilebilir)

8)      DGS ile Yerleşen Öğrencilerin DGS Sonuç Belgesi ve DGS Yerleştirme Belgesi

9)      Hazırlık Sınıfında Başarılı Olduğunu Gösterir Belge (Hazırlık Sınıfı Olan Bölümlerimiz için)

Not 1: Başvurular E-Posta yoluyla veya şahsen fakültemize yapılabilir. Yapılacak başvurularda istenilen belgelerin elektronik veya ıslak imzalı olması gerekmektedir.  E-Posta ile  başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri taratarak PDF formatında basvuru.muh@trakya.edu.tr adresine başvuru takvimi içerisinde iletmeleri gerekmektedir. Elektronik ortamda başvuru yapacak öğrencilerin, istenen belgeleri PDF formatında, dosya adı belge türü-T.C. Kimlik no (örn: dilekçe-24681012146, transkrip-24681012146) olarak adlandırarak, bütün belgeler tek e-postada basvuru.muh@trakya.edu.tr adresine göndereceklerdir. E-posta konu alanında ekmadde1-ad-soyad-T.C. Kimlik No-başvuru yapılacak bölüm-sınıf yazılmalıdır.(örn: ekmadde1-Ahmet-Meric-24681012146-makinemühendisligi-2) 

Not 2: Yukarıda başvuruda istenen evrakların teslimi hususunda eksiklik ya da hata olması durumunda, değerlendirme sürecinde başvurular eksik ya da hatalı evrak nedeniyle değerlendirmeye alınmayacaktır.

Not 3: DGS İle Başvuracak Öğrencilerin Dikkatine!
DGS ile kayıt yaptırmış öğrencilerin yatay geçiş başvurularının değerlendirilmesinde, Hesaplamalarda öğrencinin DGS ile kayıt yaptırdığı programın ilgili yıldaki YKS taban puanının kullanılmasına YÖK tarafından karar verilmiştir.

Ek Dosyalar
Bu içerik 31.07.2023 tarihinde yayınlandı ve toplam 1816 kez okundu.